Daisypath -

4 Mart 2014 Salı

Kaşıkla Pompom, Misket ve Top Taşıma

 Malum, artık Defne daha hareketli. Koşmak, atlamak, zıplamak istiyor. Enerjisini boşaltmak lazım. O yüzden hareketli oyunlar yapmak lazım artık.

Bugün evdeki pompom, misket ve topları bir kaseye koyup, bir koltuğun üzerine bıraktım. Diğer koltuğa da boş yumurta kolisi koydum. Bir Defne'ye bir bana yemek kaşığı getirdim.

Kasedeki top, misket ya da pompomdan birer tane aldık. Alırken renklerini konuştuk.


Kaşıktan düşürmemeye çalışarak yürüdük.



Ve yumurta kolisine bıraktık.




Tabi ki arada bir giderken düşürdü kaşıktan. Bazen eliyle topu tutarak hile de yaptı :)) Hem eğlendik, hem de güzel bir konsantrasyon ve denge oyunu oldu.

3 yorum:

  1. :) uyanık bu çocuklar ya , Etkada maşanın ortasına eliyle koyuyor pomponları :)) arada da anne sen yap diyor :))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel eğlenmiş. Bizimkiler de arada anne sen de yap deyip bana yüklüyor

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.