Daisypath -

26 Ocak 2014 Pazar

Tuvalet Kağıdı Rulosundan Küçük Evler

Evde epey birikmiş tuvalet kağıdı rulosu vardı. Bunlarla ne yapsam diye uzun zamandır düşünüyordum. Bu aralar aktivitelere bayağı ara da vermişken akıma Gamze'nin yaptığı evler geldi.

Ruloların üst kısmına farklı renklerde kartonlardan çatılar yapıp yapıştırdım. Sonra evdeki yapışkanlı evalardan çatılarla aynı renklerde kapılar kestim ve yine uygun renklerde fakat farklı şekillerde yapışkanlı eva stickerlar seçtim pencereler için (çiçek, daire). Ve ruloların üzerine kapı ve pencerelerin çerçevelerini çizdim. Ertesi gün de Defne yapıştırdı evaları yerlerine.








Defne sevdi bu aktiviteyi, hatta bir daha yapalım dedi.

Sonra da evlerimizi sürpriz yumurtalardan çıkan Şirinler ve onlar için aldığım minyatür ev eşyalarının olduğu bölümümüze götürdük. Şirinlerin evleri oldu rulodan evlerimiz.



Hem renk eşleştirdik, hem şekil, hem de stickerların kağıtlarını çıkarırken ince kaslarımızı kullandık. Tavsiye ederim...


2 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.